ما را دنبال کنید:

سندبلاست,پیمانکار سندبلاست

شرکت رسوب بران دانیال

خانه سند بلاست به چه معناست؟

 

 

 

سندبلاست به چه معناست؟

Separator-Image-Blue
سندبلاست (sandblast) از دو کلمه لاتین سند(sand)  و  بلاست(blast) تشکیل شده است که کلمه اول  که همان سند است به معنای شن و یا ماسه می باشد و کلمه دوم آن به معنای پاشیدن است.

تاریخچه سند بلاست را به اواخر قرن 18 می دانند که زمانی که ژنرال بنجامین تیلگمن در حال تماشای بیرون از خانه خود بود که ناگهان باد سهمگینی در نوردید و به همراه این باد مقداری از ذرات ماسه به شیشه خوردند که کمی شیشه را مات و زبر نمود و این حرکت باعث شد که در ذهن او اندیشه ساخت دستگاه سندبلاست زده شود و کم کم هم با پیشرفت زمانه سندبلاست هم پیشرفت کرد و تا به امروز رسید که من نوعی نیز اکنون داعیه پیمانکار بودن را به سر می پرورانیم.

آن روز ژنرال تیلگمن شاید نمی دانست که آنچه در سر داشت روزی جهان را دستخوش تغیرات بزرگی می کند و چه مقدار جلوی تلف شدن انرژی یا همان تجزیه آهن آلات را می گیرید.

هزینه جلوگیری از خوردگی در جوامع بزرگ از قبیل ایالات متحده رقم بسیار بزرگی می باشد 350 ملیارد دلار یعنی رقمی در حدود 2 و نیم درصد تولید ناخالص ملی

پس با این آمار و ارقام پی به خدمت بزرگ تیلگمن به جامعه بشری باید برد.

حالا که با سندبلاست و تاریخچه آن آشنا شدیم در مطالب بعدی شما دوستان و خواننده عزیز را با آن آگاه تر می سازیم.

سندبلاست فلزات / سندبلاست اهن /  سندبلاست شیشه / سندبلاست آلومینیوم  / سندبلاست فولاد / سندبلاست مشهد / دستورالعمل سندبلاست / سندبلاست با آب